برای او

رفتی و با رفتنت کاخ دلم ویرانه شد ... من در این ویرانه ها احساس غربت میکنم /// غربت دیرینه ام را با تو قسمت میکنم ... تا ابد با درد و رنج خویش خلوت میکنم

برای او که دیگر با من نیست

 

نظرات 5 + ارسال نظر
مینو جمعه 2 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:05 ب.ظ http://ZHIIVAAR.BLOGSKY.COM

سلام خوشحالم که بازم می نویسی

دلتنگی های آدمی را باد ترانه ای می سازد، رویاهایش را آسمان پر ستاره نادیده می گیرد و هر دانه برفی به اشکی نریخته می ماند

ناکامی برای همه هست تنها تو نیستی این قانون دنیا است
وسیع باش و تنها و سر به زیر و سخت!

ولی این ۴تای آخری که گفتی بی نهایت سخته!

سعید پنج‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:32 ب.ظ http://mastaneh.blogsky.com

سلام ...

شعر زیبایی بود ... اومدم یه چیزی بگم نگاهم افتاد به اون جملهء آخر مینو خانم. آره درسته اینها بی نهایت سخته ولی اگه بخوای تو این روزگار گلیمت رو از آب بکشی بیرون باید اینجوری باشی ...
ویرونه های کاخ دل من رو که باد برد! حالا حتی وبرونه ای هم ازش نمونده!

دلت شاد ...

مریم جمعه 23 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:12 ب.ظ http://baan3117.blogfa.com

باز دوباره سلام
نه ، نمی گویم تمام معنی خود را به تو
و نمی گویم کتاب لحظه هایم معنی تکرار تنهایی ام است
و تو
چیزی مپرس از اینکه شب هایم چرا اینقدر سرد و تیره است
مپرس از انتهای قلبی یخ زده
که من هرگز نخواهم گفت در آنجا چه باقی مانده است
باز دوباره سلام
گرچه در اوج خداحافظی ام
باز دوباره سلام
بهار تازه نزدیک است و فردا رویش لبخند ماست
چرا با تو نباید خنده را تفسیر دیگر کرد ؟
چرا باید میانه را به دل تنگی سپرد ؟
یا باید برای حرف های تازه دنبال بهانه گشت ؟
چرا بی اعتنا باید به احساس تر باران
خیال جاده ها را کشت
و تنها گفت از بی رحمی پایان ؟
من از یک چیز می ترسم
از اینکه در ته فرسودگی هایی که می پوسند
دچار ازدحام خاطراتی کهنه
هجوم لشگر (( من چه ساده بودم )) ها شویم
یا
از اینکه بگویی یا بگویم از میان حرف هامان ابتدایی نیست
تنها هرچه می گوییم از سمت نهایت ها ست
باز دوباره سلام
زمان وقتی برای گفتن بسیار در دل های من یا تو
زمین جایی برای ما شدن ها نیست
بیا تنها فقط تنهایی ات را باز گو
( کمی آهسته تر تا خوب دریابم )
که تقسیم میان ما فقط از جنس تنهایی ست
بهار تازه نزدیک است
کمی باور فقط باید
غرور سنگ پابرجا ست
ولی یک کوشش آبی توان دارد که قلب سنگ بشکافد
زمین خشک محتاج است
ابر بی منت ولی باران برایش هدیه می آرد
کمی باور فقط باید
برای این همه بارش
برای مستی از پرواز در اوج سپیدی ها
گوش کن
هر جا سلامی ساده ای از جنس تنهایی ست
چشم بگشا
هر کجا یک سفره گسترده در او نان و پنیر و مهربانی است
صبر کن
هر جا که باشی آسمان میعادگاه چشم های بی شماری
جستجو کن
هر کجا هر چهره ای معنای حسی جاودانی است
کمی باور فقط باید
کمی باور...

مینو یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 07:14 ب.ظ http://ZHIIVAAR.BLOGSKY.COM

نمی خوای آپ کنی دوست من ؟
بابا هنوز زنده ای که! زندگی کن !

چشمت رو باز کن و ببین دنیا را ... دیدنیه!

باران چهارشنبه 18 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 07:27 ق.ظ http://danialbaran.blogsky.com

سلام
خیلی وقته که آپ نکردید

تنهاییم را با تو قسمت میکنم سهم کمی نیست
گسترده تر از عالم تنهایی من عالمی نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد