انتهای بینهایت

دوست دارم برم تدو 

دوست دارم برم تو یه

دوست دارم برم تو یه دنیای دیگه.دوست دارم ساعتها مثل آدمهایی که به آخر خط رسیدن دستهامو بکنم توی جیبهای پالتوم و در واپسین روزهای پاییزی ساعتها زیر رنگین کمان برگها که تا زمین کشیده شدن قدم بزنم و جلو برم.اینقدر جلو برم که به بینهایت برسم.اونجایی که دیگه هیچ چیز نباشه تا از افکار پریشان من اضافه کاری بکشه و اونا رو بیش از پیش پریشان کنه.در قسمت ادبی یک روزنامه نوشته بود:آدمها یا نیمه ی پر لیوان را می بینند و یا نیمه ی خالی آن را ولی هیچ گاه نمیتوانند وجود لیوان را نقض کنند چون انسانند.دلم میخواد به ببنهایتی پا بذارم که تمام هستی من رو در این لیوان  محبوس نکنه.بینهایتی که من رو از تمام ملزومات پوچ رها کنه.

  شرابی تلخ میخواهم که مرد افکن بود زورش

         که تا یک دم بیاسایم ز دنیا و شر و شورش 

نظرات 2 + ارسال نظر
نوید شنبه 25 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 07:47 ق.ظ http://www.bottles.blogsky.com

جامی ست که عقل آفرین می زندش/ صد بوسه که بر مهر و جبین می زندش/ این کوزه گر دهر چنین جام لطیف/ می سازد و باز بر زمین می زندش

تروریست شنبه 14 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:37 ق.ظ http://friedrichnietzsche.blogfa.com/

قطعه زیبایی بود. توصیفی که همیشه بدان اندیشیدم . بسان تابلویی که محو تماشایش بودم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد